Dla partnerów

Zaloguj się

Jesteś u nas po raz pierwszy?

Dołączając do świata Frendi, Twoja firma zyska dwa dodatkowe działy: Rozwoju i Sprzedaży. Stały dopływ informacji zwrotnych pozwoli Ci ulepszać produkty i usługi.

Z kolei zadowoleni użytkownicy, dzieląc się rekomendacjami w sieci znajomych, wywołają lawinę dodatkowej sprzedaży.

Przetestuj nas:

  • Zarejestruj swoją firmę
  • Określ jaki produkt lub usługę chcesz przetestować i wypromować
  • Określ parametry kampanii i sposób badania konsumentów
  • Uruchom kampanię i obserwuj wyniki!

Frendi to innowacyjny model wprowadzania
oraz testowania produktów i usług

Szukasz nowych sposobów dotarcia do konsumentów? Tradycyjne formy reklamy już nie przynoszą oczekiwanych efektów? Nic dziwnego. Klienci czują się przytłoczeni nadmiarem informacji. Pozwól poznać się poprzez

nowoczesne badania opinii konsumentów.

Przyszłość należy do marek, które przełamią schemat i zaczną w autentyczny sposób słuchać swoich klientów.
Frendi to marketing przyszłości. Daj użytkownikom doświadczyć dobrych produktów i usług.

Dla producentów

  • dodatkowa sprzedaż i lojalność konsumentów
  • wiedza na temat preferencji i potrzeb konsumentów
  • marketing rekomendacji w oparciu o media społecznościowe

Dla sieci

  • generowanie dodatkowego ruchu i sprzedaży w sieci
  • wprowadzanie i testowanie nowości
  • akcje tajemniczy klient

Dla usługodawców

  • dodatkowa sprzedaż i lojalność konsumentów
  • wiedza na temat preferencji i potrzeb konsumentów
  • marketing rekomendacji w oparciu o media społecznościowe

Jak działają badania i testowanie we Frendi?

Firmy publikują na Frendi kampanie dla konsumentów, w których oferują produkty i usługi do przetestowania.

Konsument korzysta z wybranej usługi lub odbiera zamówiony produkt przy okazji zakupów w Twoim sklepie.

Użytkownicy Frendi wybierają dogodne dla siebie oferty, zobowiązując się przy tym do wzięcia udziału w badaniach ankietowych.

Użytkownicy testują produkty lub usługi. Wyrażają swoje opinie wypełniając ankiety.

Zadowoleni konsumenci generują dodatkową sprzedaż, wykorzystując mechanizmy marketingu rekomendacji.