Hotel Termy Pałacowe Nałęczowianka dla 2 osób

Czas trwania kampanii: 09-07-2015 - 13-08-2015

Dla Uzdrowiska Nałęczów przygotowaliśmy 4 kreacje kampanii. Użytkownicy mogli skorzystać z kilkudniowego noclegu w Jesiennej Rezydencji, Hotelu Termy Pałacowe lub w Pawilonie Angielskim. Ponadto ich testom i ocenie podlegały zabiegi kosmetyczne oraz usługi dla ciała i duszy oferowane przez SPA w kompleksie uzdrowiskowym w Nałęczowie. W zależności od wybranej opcji testerzy mieli do dyspozycji m.in.: całodzienne wyżywienie w Restauracji Termy Pałacowe z możliwością wyboru dań dietetycznych, opiekę lekarską oraz odpowiednio dobrane zabiegi lecznicze.

Już w kilka dni użytkownicy wyczerpali wszystkie kupony. W kampanii wzięło udział 175 użytkowników, w tym także osoby, które dotąd nie odwiedziły Uzdrowiska Nałęczów. Po skorzystaniu z usług 70% klientów rekomendowało je udostępniając posty polecające na Facebooku. Dzięki temu kampania dotarła aż do 8665 osób!

Po zakończeniu kampanii właściciel otrzymał raport z opiniami konsumentów pozwalający na zbadanie ich preferencji. Poszczególne elementy kompleksu Uzdrowiska Nałęczów Klienci dostarczyli niezbędnych informacji, jakie działania należy podjąć aby to miejsce charakteryzowało się najwyższą jakością usług.
termy.jpeg
8665 osób widziało posty polecające Uzdrowisko Nałęczów
69 postów polecających Uzdrowisko Nałęczów na Facebooku
175 osób skorzystało z pobytu w kompleksie uzdrowiskowym w Nałęczowie
19-83 lat przedział wiekowy osób, które skorzystały z kampanii