SPA Nałęczów - zabiegi kosmetyczne

Czas trwania kampanii: 09-07-2015 - 02-08-2015

Dla Uzdrowiska Nałęczów przygotowaliśmy 4 kreacje kampanii. Użytkownicy mogli skorzystać z kilkudniowego noclegu w Jesiennej Rezydencji, Hotelu Termy Pałacowe lub w Pawilonie Angielskim. Ponadto ich testom i ocenie podlegały zabiegi kosmetyczne oraz usługi dla ciała i duszy oferowane przez SPA w kompleksie uzdrowiskowym w Nałęczowie. W zależności od wybranej opcji testerzy mieli do dyspozycji m.in.: całodzienne wyżywienie w Restauracji Termy Pałacowe z możliwością wyboru dań dietetycznych, opiekę lekarską oraz odpowiednio dobrane zabiegi lecznicze.

Już w kilka dni użytkownicy wyczerpali wszystkie kupony. W kampanii wzięło udział 175 użytkowników, w tym także osoby, które dotąd nie odwiedziły Uzdrowiska Nałęczów. Po skorzystaniu z usług 70% klientów rekomendowało je udostępniając posty polecające na Facebooku. Dzięki temu kampania dotarła aż do 8665 osób!

Po zakończeniu kampanii właściciel otrzymał raport z opiniami konsumentów pozwalający na zbadanie ich preferencji. Poszczególne elementy kompleksu Uzdrowiska Nałęczów Klienci dostarczyli niezbędnych informacji, jakie działania należy podjąć aby to miejsce charakteryzowało się najwyższą jakością usług.
spa_naleczow.jpeg
8665 osób widziało posty polecające Uzdrowisko Nałęczów
69 postów polecających Uzdrowisko Nałęczów na Facebooku
175 osób skorzystało z pobytu w kompleksie uzdrowiskowym w Nałęczowie
19-83 lat przedział wiekowy osób, które skorzystały z kampanii