LaCrema - przetestuj i oceń pyszne ciastka od firmy Chojecki

Czas trwania kampanii: 09-07-2015 - 31-07-2015

Kampania ciastek LaCrema od firmy Chojecki była kampanią wysyłkową. Aby wziąć w niej udział i bezpłatnie otrzymać pełnowartościowe produkty w dwóch smakach do testowania użytkownicy polubili fanpage marki LaCrema na Facebooku. Wypełnili także dwie ankiety, w których podzielili się swoją opinią i uwagami na temat badanych ciastek.
Kampania ciastek marki LaCrema wywołała duży szum w mediach społecznościowych. Użytkownicy dzielili się opiniami, wstawiali posty i zdjęcia z ciasteczkami, wymieniali się informacjami odnośnie lokalizacji w jakiej można je dostać. Mało znana dotąd marka zyskała rozgłos. Na podstawie rzetelnie wypełnionych ankiet powstał dokładny raport, który dostarczył producentowi informacji zwrotnej płynącej wprost od konsumentów na temat badanego produktu.
94,5% tyle osób poleca ten produkt
lacrema.png
5 godzin w tyle godzin wybrały się wszystkie kupony w kampanii
250 000 osób widziało informację o ciastkach na Facebooku
1086 użytkowników polubiło fanpage LaCrema na Facebooku w dniu startu kampanii
950 postów na Facebooku dotyczących kampanii LaCrema
10 recenzji blogerów, którzy dodatkowo na swoich stronach opisali ciastka testowane w ramach kampanii
62 lata tyle wynosi różnica wiekowa między najmłodszym a najstarszym testerem kampanii