O Frendi

Frendi to portal samplingu i rekomendacji bazujący na nowoczesnych trendach w marketingu i sprzedaży.

Naszym głównym celem są badania konsumenckie poprzez prawidłową analizę potrzeb Twoich klientów, lepsze dopasowanie produktów i usług do oczekiwań rynku oraz budowanie marketingu rekomendacji wokół Twojej marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Frendi to unikatowe w skali światowej rozwiązanie łączące w sobie:

  • testowanie usług
  • testowanie produktów
  • wartościowy feedback konsumencki – badania opinii konsumentów, informacja zwrotna, analiza potrzeb, oczekiwań i pomysłów klientów w odniesieniu do Twoich produktów i usług
  • rekomendacje konsumentów z wykorzystaniem mediów społecznościowych
  • niezależny rating i obszerne badania konsumenckie w odniesieniu do nowych produktów oraz marek już zakorzenionych na rynku

Nasz zespół

Kadrę managerską Frendi tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem managerskim, między innymi:

Artur Kozłowski Marketing Manager
Kamil Dudek IT Manager
Tomasz Ciepłowski Business Development Manager
Magdalena Sobczak-Solarska CO-FOUNDER & CEO
Marcin Sobczak CO-FOUNDER
Rafał Nastały UX Designer

Nasi Partnerzy